Tot lligat?

Un amic meu, funcionari, fa una setmana em va confirmar que ja està previst (pactat a l’ombra) el proper govern de la Generalitat i els futurs alts càrrecs: “Ja sé qui serà el meu director general”, em va dir.

Contràriament, un diari d’abast estatal, publicava fa unes setmanes un article en què l’autor dibuixava el panorama d’un altre resultat electoral –el “tomb inesperat”–, on el govern estaria format pels grups de l’oposició… i s’afigurava el disgust de les “grans patums” que figuren a la llista de Junts pel Sí, de manera que aquesta situació les abocaria a deixar el Parlament.

Mesos enrere un altre amic em comentava que uns quants càrrecs de l’actual partit governant estaven buscant feina…

Jesús Lanao

Anuncis

Deixa un comentari

